Silniki Quattro i magnetyczne W22

Wirnik wyposażony w magnesy trwałe zapewnia wysoką efektywność, obniżone poziomy hałasu oraz znamiennie wyższe klasy sprawności w porównaniu ze standardowymi silnikami indukcyjnymi. Silniki te pracują w niższych temperaturach, co pozwala na zmniejszenie częstotliwości smarowania oraz wydłużenie żywotności łożysk.

Silnik Qutto serii W22 WEG posiadają hybrydową konstrukcję składającą się z klatkowego wirnika (umożliwiającego rozruch bezpośredni lub poprzez falownik) oraz wysokoenergetycznych magnesów trwałych, zapewniających synchroniczną pracę oraz wysoką wydajność.

Siniki magnetyczne W22 zapewniają większe moce wyjściowe w stosunku do rozmiarów korpusu, co pozwala zaoszczędzić przestrzeń roboczą w miejscu instalacji. Silniki te muszą być zasilane poprzez falownik firmy WEG; stanowią one idealne rozwiązanie dla zapewniania stałego momentu obrotowego w szerokim zakresie prędkości.

W22 Quattro - cechy charakterystyczne

  • Moc wyjściowa: 0,37 kW do 7,5 kW
  • Liczba biegunów: 4 i 6
  • Częstotliwość: 50 Hz
  • Napięcie: 230/400 (rozmiary do 100 L); 400/690 V (rozmiary od 112M)
  • Rozmiary: 80 do 132 M/L
  • Kolor: RAL 6021 - zielony    W22 magnetyczne - cechy charakterystyczne:
  • Moc wyjściowa: 7,5 kW do 315 kW (sprawność IE4); 3 kW do 160 kW (sprawność IE5)
  • Zakres obrotów: 180 do 3600 obr./min
  • Częstotliwość: 50 Hz
  • Napięcie: 400 V
  • Rozmiary: 132S do 315S/M
  • Kolor: 091A.3145 - szary

Zastosowania
Sprężarki, windy, pompy, wentylatory, wyciągi, przenośniki, pojazdy elektryczne, maszyny w przemyśle włókienniczym oraz inne aplikacje, gdzie niezbędne są zmiany obrotów, wysoka wydajność, niskie poziomy hałasu i ograniczenie objętości.

 

Cechy charakterystyczne Zalety
Klasy sprawności super premium i ultra premium Sprawność silnika spełniająca wymagania IE4 lub zbliżająca się do klasy IE5 według wytycznych normy IEC 60034-30-1, oferuje oszczędności energii i redukcję emisji CO2
Wirnik wyposażony w magnesy trwałe Wydłużona żywotność silnika, większa proporcja mocy wyjściowej do wielkości silnika, wyższa sprawność, wyższy współczynnik mocy oraz zmniejszone temperatury łożysk i silnika
Praca synchroniczna Łatwa synchronizacja obrotów wielu silników zasilanych przez ten sam falownik
Szeroki zakres prędkości przy stałym momencie obrotowym Zapewnia pracę silnika na niższych obrotach przy stałej wydajności bez konieczności stosowania systemu wymuszonej wentylacji, redukując potrzebną przestrzeń roboczą dla silnika oraz instalacji MCC
System izolacji WISE® Zwiększona wytrzymałość elektryczna stojana i pozwala na sterowanie pracą silnika za pomocą falowników, zapobiegając uszkodzeniom na skutek szczytowych wartości napięcia
loading...

Kierownik Działu Mechatroniki

Damian Rzyszczak
tel. +48 58 762 72 06
mob. +48 608 047 576
drz@bibusmenos.pl