Centralki Hydrauliczne HZY HANNING & KAHL

Hamulce hydrauliczne otrzymują impulsy działania i medium robocze, wytwarzane przez centralki hydrauliczne. Centralki hydrauliczne firmy Hanning & Kahl niezawodnie kontrolują wszystkie funkcje, które są potrzebne  do działania hydraulicznych układów hamowania.
Nasze centralki mają kompaktową budowę, składającą się z trzech podstawowych części: zbiornika, korpusu hydraulicznego, generującego siłę i obudowy. Urządzenie zaprojektowano w taki sposób aby pasowało idealnie do montażu na wózkach i niskopodłogowych pojazdach szynowych, gdzie jest bardzo mało miejsca do instalacji jakichkolwiek urządzeń.  Poprzez nasze centralki możliwe jest generowanie siły hamowania dla całego układu hamulcowego lub kontrola hamowania osobno dla każdego wózka, w zależności od potrzeb konkretnego układu hamulcowego.

ZASTOSOWANIE : 

  • W pojazdach szynowych ,
  • W tramwajach

ZALETY: 

  • Bezpieczny i sprawdzony system
  • Serwis i części dostępne przez co najmniej 30 lat

Dane techniczne

Typ HZY-K100 HZY-K140 HZY-K200
wymiary 100x250x350 140x300x400 200x400x500
Funkcje kontrolne Stopniowe/(proporcjonalne) Stopniowe/proporcjonalne Stopniowe/proporcjonalne/pomocnicze
Typ hamulca Aktywne/Pasywne Aktywne/Pasywne Aktywne/Pasywne
Kanały 1kanałowe 1kanałowe/(2 kanałowe) 1kanałowe/2 kanałowe
Kontroler VSS/BSG VSS/BSG VSS/BSG
Miejsce montażu Wózek/podwozie wagonu Wózek/podwozie wagonu Wózek/podwozie wagonu
Zastosowanie Hamulec postojowy, bezpieczeństwa (sporadyczne potrzeby) Hamulec postojowy, zastępczy, roboczy, bezpieczeństwa Hamulec postojowy, zastępczy, roboczy, bezpieczeństwa, serwisowy, do funkcji pomocnczych
Przepływ l/min 1,1-1,7 1,7-2,6 2,5-4
Odbierany przepływ l/min 0,25-0,4 0,4-0,6 0,6-0,9
Ciśnienie robocze- bar 100 145 170
Ciężar 15-20 25-35 50-60

Układy Awaryjnego Odhamowania HANNING & KAHL

Podczas awarii zasilania, lub w przypadku awarii podstawowego układu hydraulicznego w wagonie tramwaju, automatycznie uruchamia się układ hamowania, zapobiegający niekontrolowanemu toczeniu się pojazdu.
Zahamowany w ten sposób pojazd nie ruszy się z miejsca dopóty, dopóki specjalny awaryjny układ nie uwolni hamulców. Urządzenie to wytwarza dodatkowe ciśnienie, w  pasywnym układzie hamulcowym pojazdu, pozwalające na uwolnienie pasywnych siodeł hamulcowych i jego dalszy ruch, w trybie awaryjnym. 
Układy te mogą działać bądź to na wszystkie hamulce bądź tylko dla wybranych wózków. 

ZASTOSOWANIE : 

  • Odhamowanie układu hydraulicznego w pojeździe w przypadku awaryjnego zablokowania hamulców.
  • Awaryjne zahamowanie pojazdem

ZALETY: 

  • Bezpieczny i sprawdzony system
  • Możliwość elektrycznego lub manualnego odhamowania
  • Wiele wariantów dla różnych typów pojazdów.
  • Serwis i części dostępne przez co najmniej 30 lat

Dane techniczne

Typ układu HP HZY-NL HZY-K100 NL/HP
Urządzenie Pompa ręczna Elektrycznie napędzany siłownik hydrauliczny Elektrycznie napędzany siłownik hydrauliczny
Pompa ręczna
Typ zabudowy Typ ramowy Kompakt kompakt
Pozycja montażu Pionowo lub poziomo Pionowo(zalecane) lub poziomo Pionowo(zalecane) lub poziomo
Miejsce montażu W pojeździe kabina kierowcy Wózek pojazdu W pojeździe
Zastosowanie Ręczne odhamowanie siodła pasywnego na pojedynczym wózku lub pojeździe Elektryczne odhamowanie siodła pasywnego na wózku Ręczne lub elektryczne odhamowanie siodła pasywnego na pojeździe
Funkcje Ręczne odhamowanie
Ręczne zahamowanie
Elektryczne zahamowanie
Elektryczne odhamowanie
Elektryczne zahamowanie
Ręczne odhamowanie
Ręczne zahamowanie
Elektryczne odhamowanie
Elektryczne zahamowanie
loading...
  • Centralki Hydrauliczne HZY HANNING & KAHL
  • Centralki Hydrauliczne HZY HANNING & KAHL
  • Centralki Hydrauliczne HZY HANNING & KAHL

Kierownik Działu EkoMobilności

Tomasz Barwicki
tel. +48 58 660 95 75
mob. +48 600 489 733
tba@bibusmenos.pl