Aktywne Hamulce Hydrauliczne HYA HANNING & KAHL

Oprócz wspomaganych sprężyną pasywnych zacisków hamulcowych Hanning & Kahl dostarcza również, tak zwane, aktywne siodła, hamulce, w których siła hamowania jest generowana  przez ciśnienie hydrauliczne.  Ten konkurencyjny cenowo typ hamulców jest odpowiedni w aplikacjach, gdy nie ma potrzeby stosowania pasywnych, zacisków lub jako alternatywny układ hamulcowy. Ten typ hamulców jest przede wszystkim stosowany na wózkach tocznych dla wspomagania  elektro dynamicznych hamulców serwisowych oraz do zwiększenia siły hamowania awaryjnego. Hamulce aktywne pasują bardzo dobrze do modularnej koncepcji układów hamowania, ponieważ mają ten sam mechaniczny interfejs jak zaciski wspomagane sprężyną

ZASTOSOWANIE :

  • Hamulce dla wózków tocznych tramwaju
  • Hamulce serwisowe
  • Hamulce pomocnicze
  • Awaryjne zahamowanie pojazdem
  • Hamulec postojowy

ZALETY:

  • Bezpieczny i sprawdzony system
  • Serwis i części dostępne przez co najmniej 30 lat
Typ HYA-48/50 HYA-26/50
Miejsce montażu/działa jak Wózek toczny Wózek toczny
Siła hamowania Do 28kN 25-30kN
Typ Zacisk „pływający” Zacisk stały
Przenoszenie siły Pojedynczy siłownik Działanie bezpośrednie Dwukierunkowy siłownik ,działanie bezpośrednie
Regulacja luzu Przez skok tłoka Przez skok tłoka
Aplikacje Hamulce serwisowe * Hamulce pomocnicze** Hamulce awaryjne*** Hamulce serwisowe* Hamulce pomocnicze** Hamulce awaryjne***
Tarcze hamulcowe Φ 400mm s60mm Φ340-440mm s 32-75
Masa hamowanego pojazdu wartości przybliżone 500kg (70km/h)* 1500kg (30km/h)** 3000kg (70km/h)*** 1100kg (70km/h)* 3000kg(30km/h)** 5000kg(70km/h)***
loading...
  • Hamulce Aktywne HYA HANNING & KAHL
  • Aktywne Hamulce Hydrauliczne HYA HANNING & KAHL

Kierownik Działu Techniki Szynowej

Tomasz Barwicki
tel. +48 58 660 95 75
mob. +48 600 489 733
tba@bibusmenos.pl