Ważny komunikat!
Szanowni Klienci.
W związku z wdrażaniem nowego systemu informatycznego w naszej firmie konieczne będzie wstrzymanie realizacji zamówień w okresie pomiędzy 23.12.2021 a 10.01.2022.
Mając na uwadze Państwa komfort pracy, prosimy o uwzględnienie tej krótkiej przerwy i złożenie zamówienia na potrzebne elementy jak najszybciej, tak aby zostało ono, jeśli możliwe, zrealizowane przed tym okresem.
Mamy nadzieje, iż takie przygotowanie wyeliminuje wszelkie niedogodności.
Dodatkowo informujemy, że w dniu 24.12.2021 firma będzie nieczynna.
Życzenia wielkanocne
Tegoroczna Wielkanoc będzie inna niż dotychczasowe dla nas wszystkich - życzymy Wam odnalezienia ziarna dobra w tym co trudne i złe oraz zdrowia i sił…
Nowa siedziba BH Warszawa
Od kwietnia nasze Biuro Handlowe Warszawa zlokalizowane jest w nowej siedzibie - w Parku Rozwoju, czyli nowoczesnym kompleksie biurowym, położonym w…
Ważny komunikat!
Uprzejmie informujemy, że w piątek, 10.04.20209 nasza firma będzie nieczynna. Za utrudnienia przepraszamy.