Układy Detekcji Pojazdów Szynowych HANNING & KAHL

Aby bezpiecznie użytkować pojazdy w ruchu szynowym, istnieje potrzeba wykrycia i zlokalizowania pojazdu w określonym obszarze, tak aby system sterujący ruchem mógł bezbłędnie, zadziałać w danym miejscu i czasie. Hanning & Kahl stosuje trzy niezależne systemy pasywnego wykrywania pojazdów poruszających się po szynach. Stosowane są one samodzielnie lub w kombinacji, co zapewnia znacznie większe prawdopodobieństwo prawidłowego zadziałania całego systemu.   

Układy te to:

HFP obwód torowy, działający na zasadzie zwarcia osiowego pojazdu szynowego z torowiskiem. Gdy pojazd wjedzie w obszar torowiska, w którym zainstalowany jest obwód torowy, układ elektroniczny wykrywa go i podaje sygnał do systemu. Długość odcinka, na którym można zlokalizować w ten sposób pojazd może wynosić od  2 do 400m

HFK obwód wykrywający masę pojazdu poprzez zmianę rezystancji w czasie przejazdu wagonu nad pętlą indukcyjną. W celu zabezpieczenia przed wilgocią oraz uszkodzeniami mechanicznymi, pętla oraz elementy elektroniki zatopione są w ramie wykonanej ze specjalnego tworzywa.

HSK obwód stanowiący kombinację systemów zwarcia osiowego i detekcji masy, wykrywający pojazd a pomocą zwarcia osiowego i podtrzymujący działanie układu poprzez wykrycie masy pojazdu. Efektywne działanie tego układu jest ograniczone w zakresie od 3 do 12m. 

ZASTOSOWANIE :

  • Zabezpieczenie napędu zwrotnicy przed nieplanowanym przestawieniem
  • Sterowanie sygnalizacją 
  • Wykrywanie pojazdów przed przejazdem drogowym
  • Sterowanie ruchem szynowym na pojedynczym torze

ZALETY:

  • Bezpieczny i sprawdzony system
  • Wzajemne wspomaganie się układów
  • prosty w użytkowaniu i serwisie 
loading...
  • Uklady detekcji pojazdow Szynowych

Kierownik Działu EkoMobilności

Tomasz Barwicki
tel. +48 58 660 95 75
mob. +48 600 489 733
tba@bibusmenos.pl